Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Μαρία Βονάτσου του Νικολάου - υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος

Ονομάζομαι Μαρία Βονάτσου του Νικολάου .
Το 1973 συμπληρώθηκε άλλο ένα πιστοποιητικό γέννησης στον Δήμο Μαραθοκάμπου, το δικό μου, μιας και οι δυό μου γονείς κατάγονται από το χωριό Σκουρέικα. Έως την ηλικία των 7 μεγάλωσα στο Καρλόβασι λόγω των επαγγελματικών υποχρεώσεων του πατέρα μου, ο οποίος ήταν δάσκαλος του μονοθέσιου δημοτικού σχολείου του Παλαιού Καρλοβάσου. Έκτοτε η ζωή μου εξελίχθηκε στην Αθήνα όπου και από εκεί αποφοίτησα το 1999 από τα ΤΕΙ Νοσηλευτικής Αθηνών, δουλεύοντας σε ιδιωτικό τομέα ως νοσηλεύτρια.
Το 2002 διορίστηκα στο Γ.Ν. Νοσοκομείο Σάμου στο οποίο ειδικέυτηκα στην μονάδα εντατικής θεραπείας και εργαζόμουν στην ΜΕΘ έως το 2009, αλλά με κέρδισε το τμήμα αναισθησιολογίας στο οποίο εργάζομαι το τελευταίο διάστημα ενώ παράλληλα έχω παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια και συνέδρια γύρω από το αντικείμενο εργασίας μου,ακολουθώντας τις  εξελίξεις.
Τον ελεύθερο χρόνο μου και λόγω της φυσιολατρείας μου σε συνδυασμό με αθλητισμό ασχολήθηκα ενεργά με την σπηλαιολογία από το 2007, διατελώντας χρέη Γραμματέως από το 2008, συμμετέχοντας στην εξερευνητική ομάδα του συλλόγου και αντιπροσωπεύοντας τον σύλλογο σε γενικές συνελεύσεις και σε πανελλήνιες συναντήσεις εκτός Σάμου, αλλά συμμετέχοντας και στις άλλες δραστηριότητες του συλλόγου εντός νησιού.
Η αγάπη μου για την θάλασσα με οδήγησε τελευταία  στο να ξεκινήσω να ασχολούμαι και με την ιστιοπλοΐα.
Φυσικά η ενασχόληση με τις κρυμμένες ομορφιές  του νησιού μας με ενέπνευσε στην συγγραφή καλών άρθρων γύρω από τις δραστηριότητες του σπηλαιολογικού συλλόγου Σάμου, κάποια από τα οποία έχουν δημοσιευτεί.
Μιας και η καλή μουσική είναι μια από τις μεγάλες μου αγάπες, συμμετείχα από το 2008 έως το 2009 στην χορωδία του Καρλοβάσου Ηδύλη όπου δυστυχώς λόγω πολλών άλλων υποχρεώσεων δεν μπόρεσα να συνεχίσω ενεργά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου