Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Αλεξάνδρου Σοφία του Παναγιώτη - υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος

Με λένε Σοφία Αλεξάνδρου και γεννήθηκα το 1978 στο Καρλόβασι της Σάμου. Πέρασα στο Τμήμα Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Αθηνων και στο τμήμα Marketing Δημόσιου ΙΕΚ. Παράλληλα με τις σπουδές μου διορίστηκα στην Εθνική Τράπεζα και ξεκίνησα να δουλεύω σε καταστήματα της τράπεζας στην Αθήνα. Το να μπορείς να συνδυάσεις σπουδές και επαγγελματική καριέρα δεν είναι καθόλου εύκολο αλλά θεωρώ πως παρά τις δυσκολίες κατάφερα να ανταπεξέλθω και στα δύο με επιτυχία. Τελειώνοντας τις σπουδές μου, πήρα την απόφαση να γυρίσω ξανά στην Σάμο και να εγκατασταθώ πλέον μόνιμα στο νησί μας. Έκτοτε δουλεύω στο κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στο Βαθύ κατέχοντας τη θέση της προϊσταμένης Στεγαστικής πίστης. Η 14χρονη εμπειρία μου στα τραπεζικά και οικονομικά τεκταινόμενα του τόπου μας, μου δίνει την δυνατότητα να γνωρίζω εκ των έσω τις δυσκολίες της ζωής στην περιφέρεια καθώς και την δριμεία οικονομική κατάσταση στην οποία έχει επέλθει μεγάλος μέρος των συμπολιτών μας το τελευταίο διάστημα. Η απόφασή μου να συμμετάσχω στην παράταξη της Υποτείνουσας, ως υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Μαραθοκάμπου, προέκυψε από την ευαισθησία μου μπροστά στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι συμπολίτες μας. Βασικό μου μέλημα είναι να μπορέσουμε όλοι μαζί  με φρέσκες ιδέες και νέες αντιλήψεις να βρούμε τρόπους ώστε να βγούμε από τα οικονομικά μας αδιέξοδα και να μην εθελοτυφλούμε μπροστά στις δυσκολίες που κάποιοι μας έχουν αναγκάσει να βιώνουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου